Translate

Writing about everything.

13 Mart 2016 Pazar

CLC Cristality Göz Kremi ve Göz Şişikliği nasıl geçer?

Merhaba,

Her zaman kozmetikten ziyade yediklerimizin içtiklerimizin cildimizle doğrudan ilgili olduğunu düşünmekteyim. Bu nedenle cildim bozulduğu an hemen ne yedim acaba bu hafta diye, ne yeyip ne içsem de iyi gelse diye düşünürüm. 

Neyse göz altlarımın şişikliğini ne yaptıysam geçiremedim. Az tuz yedim olmadı. Geceleri sırt üstü uyudum olmadı. Yatmadan önce daha az su içtim olmadı. Çay koydum olmadı. Roller göz kremleri kullandım olmadı. İdrar ve kan testleri yaptırdım bir şey çıkmadı. Şuan aklıma gelmeyen bir sürü şey denemedim olmadı. Geçmedi geçmedi...

İnstgramda bir reklam videosu gördüm ki gerçekten şaşırdım ve gerçek olduğuna inanmadım. Araştırdım kullananların yorumunlarını bulmaya okumaya çalıştım. 2-3 taneden fazla kullanıcı yorumu göremedim. Yapılan reklamda kremin iddiası 90 saniye içinde göz şişikliğini ve morarmayı geçirmekti. Düzenli kullanımda etkinin kalıcı olduğunu söylüyorlardı.

O kadar çok gerçek yorum okumayı istedim ki bu yüzden bu ürünü alıcam ve etkilerini mutlaka yazıcam dedim kendi kendime. İşe yarasın ya da yaramasın mutlaka yazıcam. Çünkü insan gerçekten reklamdan çok gerçek kullanıcı yorumu görmek istiyor. Bazı eczanelerde denenebiliyormuş ancak benim buna zamanım yoktu. Kıssadan hisse parama kıyıp siparişi verdim. Deneyimlerim 1 haftanın sonucudur:

  • Sürdükten itibaren göz şişikliğim gerçekten 1-2 dakika içinde sıfırlandı. Etkisi bende akşama kadar sürüyor şimdilik. Akşama doğru hafif şişmeye başlıyor tekrar.
  • Gözaltlarımda ince çizgilerim belirmişti. Onlar geçti ki hiç böyle bir beklentim yoktu.
  • Gözaltı morarıklıklarım yok normalde o yüzden morarıklara nasıl bir etkisi var bilemiyorum.
  • Sürdükten sonra yaklaşık 2 saat filan bir kalıplaşma hissediyorum sürdüğüm bölgede. Ancak bu dışardan anlaşılmıyor sadece ben hissediyorum. 2 saat sonra ancak yumuşuyor. 
Ciddi söylüyorum ilk defa aldığım bir krem iddiasını gerçekleştirdi. Umarım uzun vadede de dedikleri gibi etkisi kalıcı olur. Ve fiyatı biraz daha ucuzlayıp üretime devam ederler. Niyeyse hangi ürünü çok beğensem tedavülden kalkıyor. :) Bu ürün kalkarsa cidden çok üzülürüm. 

Dediğim gibi henüz 1 hafta oldu kullanalı. Etkilerinde bir değişiklik olursa mutlaka ekleme düzeltme yaparım. Takipteyim Clc Cristality... Ve teşekkürler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder