Translate

Writing about everything.

4 Aralık 2015 Cuma

The uninvited

Merhaba,                                                                         

Psikolojik sorunları olan Anna, (ki Emily Browning canlandırmakta ve ben Sucker Punch filminden biliyorum. Aslında bu film Sucker Punch'dan önce çekilmiş. Neyse devam ediyorum hehe) hastaneden çıkınca tekrar evine döner. Ancak hastaneye girmesine sebep olan eski anılarını da yanında getirmiştir. Bu arada babası, ölen annesinin hemşiresiyle nişanlanmış ve yeni hayatına başlamıştır. Ancak Anna bu yeni hayata uyum sağlayamaz ve sürekli halüsinasyon görmeye başlar. Gördüğü halüsinasyonlar annesinin katilinin babasının yeni nişanlısı olduğuna işaret etmektedir. Gördüğü kabuslarla gerçeklerden de kopmaya başlar. Yoksa gördüğü şeyler gerçek midir? 

Araştırmalarımdan anladığım bu film Janghawa Hongrayeon diye Güney Kore yapımı bir filmin remake imiş ve izleyen bir çok kişi Janghawa Hongrayeon'un daha güzel olduğunu yazmış. Seçim sizin.
"I finished what I started"... diyerek sözlerime son veriyorum.


İmdb Puanı: 6,3
Benim Puanım: 6,0
Yapım Yılı: 2009
Süre: 87 dakika. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder