Translate

Writing about everything.

5 Aralık 2015 Cumartesi

Edge Of Tomorrow

Merhaba,

Aksiyon filmlerinden en sevdiğim oldu. Üstelik hiç beklemiyordum filmi bu kadar beğeneceğimi. Tom Cruise olmuşta Emily Blunt yerine başkası mı olsaymış acaba. Üstelik Tom Cruise kendi önermiş Rita için Emily'i. Oyunculuğu 10 numara ona birşey diyemem ama castı ben yapsam mesela Katheryn Winnick'i düşünürdüm. Sanırım bundan dolayı ben castı oluşturmadım :p Zira acayip beğenilmiş hayran kitlesi oluşmuş okuduğum kadarıyla. Tom Cruise'dan önce de yapımcılar Brad Pitt ve Ryan Gosling'ı düşünmüşler. Şu var ki Tom ile Emily'in kimyası mükemmeldi.

Bu film bana  The Jacket, Butterfly Effect ve Source Code'u hatırlattı. Daha da çok Source Code. Farkı ise çok bilindik ama sevilen bir konuyla birleştirilmiş. Uzaylılar Dünya'ya saldırıyor. Bu tarz bir aksiyon + bu tarz bir bilim kurgu= tadından yenmez. "All You Need is Kill" isimli romandan uyarlanmış bu film.

Bu arada çekimler esnasında Emily hamile kalmış. Çok erken safhasında olduğu içinde kimseye söylememiş. Aksiyon sahnelerinde dublör kullanmak isteyince Tom Cruise'a durumu anlatmak zorunda kalmış. Hamileliğine ilk öğrenenlerden biriymiş Tom Cruise.

Filmin bazı sahnelerinde yeterrrrr diyesim geldi ama komikti tekrar tekrar durumları. Son olarak Tom Cruise'un hala yaşlanmamış olmasına ne demeli.

İmdb: 8,0
Benim Puanum: 7,0
Süre: 113 dakika
Yapım Yılı: 2014


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder