Translate

Writing about everything.

1 Aralık 2015 Salı

Rec

Hola,                                                                                           

Hayatınızın stress altında olduğunu düşünüyorsanız henüz bu filmi izlemediniz demektir. Oysa ne laylaylom başlamıştı film. Ne güzel itfaiye elemanlarıyla röportaj yapıyordu cici kızımız. Film bittikten sonra şöyle bir düşündüm de hayatım hiç de stressli değilmiş. İlk aklıma bu geldi. Rahatladım yani ohhh be. :) 

Zombi filmlerini seviyorsanız 28 gün sonra gibi bunu da kaçırmayın. % bir milyon severseniz. 

Film ispanyolca, ingilizce izlemeye o kadar alışmışım ki çok zorlandım izlerken ama sonlara doğru 3-5 kelime öğrendim :)  Bu uyarımı yapmış olayım film ispanyolca arkadaşlar.

Kameraman ve muhabir itfaiyecilerin görevlerini incelemek üzere işyerlerine gidip onlarla röportaj yaparlar. Derken acil durum olur görevli itfaiyeciler yola koyulurlar. Fırsat bu fırsat ikisi de onların peşinden ve çekime devam ederler. Bir apartman dairesinde karşılaştıkları yaşlı kadının manzarası karşısından ne yapacaklarını şaşırır görevliler. Birden birini ısırır bu yaşlı kadın ve aksiyon gerilim başlar. Bu arada apartman sakinleri de hala apartmandadır. Ne zaman oldu nasıl oldu ben bile anlamadım ama dışardaki polis vs. apartmanı karantinaya almıştır. Bu nedenle kimse apartmandan dışarı çıkamaz... 

Biliyorum siz yazımın gidişatından (bende filmin gidişatından) yangınla ilgili bir durumla karşılaşılcak sandınız. Ama yanıldınız. Lol.

Filmi oyunculardan birinin çektiği kameradan izliyoruz. Bu havada çok güzel yaratılmış ben çeksem aynen böyle olurdu. Sürekli hareket etmesi kameranın beni aşırı rahatsız etti. Ancak iş aşkına hayran kaldım son ana kadar bırakmadı çekimi. :) Gerçi son zamanlarda artık daha çok ışık için kullandı buda akıllıca olmuş, ne kadar az ışık ne kadar az bakış açısı o kadar gerilim. Vuhuuu ellerinizi yıkayıp filmi başlatın bol bol tırnaklarınızı yemek durumunda kalabilirsiniz.


İyi Seyirler,

İmdb: 7,5
Benim Puanım: 6,0
Süre: 78 dakika
Yapım Yılı: 2007




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder