Translate

Writing about everything.

16 Aralık 2015 Çarşamba

The Hangover

Merhaba,                                                                                           

En son Limitless'dan bahsetmiştim. Bradley Cooper'dan bahsedince de bu film aklıma gelmişti ve buyrun.

Gözlerinizden yaş gelene kadar güleceğiniz bir film. Biraz sakin başlasa da ilerleyen dakikalarda bu sakinliği bulamayacaksınız. Bir filmin tansiyonu bu kadar yüksek bu kadar eğlenceli olabilir.

Herşey bekarlığa veda partisi için 4 adamın Las Vegas'a gitmeleri ile başlıyor. 4 kafadar diyecektim ancak çok da kafadar sayılmazlar. Tamamen birbirinden farklı 4 karakter. Büyük heyecanla başlayan yolculuk Las Vegas'da güzel bir otelin çatısındaki kutlama ile son buluyor. Evet son buluyor. :) 


Son buluyor diyorum çünkü gecenin sabahında suitte kendilerine geldiklerinde gece hakkında hiçbirşey hatırlamazlar. Otel odasında 1 horoz, 1 bebek ve tuvalette de bir kaplan vardır. Artık olmayan şeylerde vardır tabii. Stu'un dişi ve aralarından bir kişi...Hem de en olması gereken kişi damat adayımız Doug. 

Filmin bundan sonrasını kahkaha ile merakla izliyorsunuz.  İpuçlarını birleştirerek hem Doug'a ulaşmaya hem de gece neler olduğunu öğrenmeye çalışıyorlar. Yalnız şunu söylemeliyim bu filmdeki adamım kesinlikle Alan. Bana hak vereceğinizden eminim. Bu filmde de bize Mike Tyson sürpriz yapmış. 

Bence filmin en güzel sahnesi son sahnesi.:) Bu filmin 2 ve 3 de çekildi. En kısa zamanda onları da izleyip sizin için karşılaştırma yaparım. Gülün eğlenin...


İyi Seyirler.

İmdb: 7,8/10
Benim Puanım: 8,0/10
Süre: 100 dakika
Yapım Yılı: 2009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder