Translate

Writing about everything.

15 Aralık 2015 Salı

Stuck in Love

Merhaba,                                                                           

Jennifer Connelly demişken oynadığı bir filmden daha bahsetmek istedim. İmdb puanı 7.3 olunca beklentimde büyük olmuştu bu filmden. Evet film güzeldi gerçekten ama bu puan bana biraz abartı geldi. Belki de ben romantik-dram filmlerini sevmiyorum. 

Jennifer Connelly'in kızı rolünde Lily Collins var. Gerçekten kızı olsa sanırım bu kadar benzer. Filmin cast'ı çok başarılı olmuş oyunculuklar güzel. Jennifer Connelly'i hep başrolde olmalı o yüzden biraz garip geldi izlerken :) Neyse filme dönersem. 

Filmin ana karakterleri 4 kişilik aileden oluşuyor ve baba başarılı bir yazar. Çocuklarda bu yolda. Erkek çocuk Stephen King hayranı olduğundan sıkça ismi geçiyor. Aile bireylerinin yaşadıkları aşk ve aile ilişkilerini konu alıyor. Aşk her yaşta karmaşık. Son olarak da sevdiklerimizi kaybetmeden onları kusurlarıyla kabul etmemiz gerektiği dersi verilmiş kanımca. :) Bir de filmde ayrı hikayeler anlatıldığından çeşitlilik katmış güzel olmuş.

Bu arada yaşadıkları eve bayıldım. İyi Seyirler,

İmdb Puanı: 7.3/10
Benim Puanım: 6.3/10
Yapım Yılı: 2012
Süre: 97 dakika

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder