Translate

Writing about everything.

13 Aralık 2015 Pazar

Limitless

Tekrar Merhaba,                                                                              

Bu filmi henüz izlemeyen varsa nasıl anlatmalı ki. :) Bazen yemek yapmaya ve yemeye üşendiğim zamanlarda keşke şu yemekler hap şeklinde olsaydı derim. Halbuki düşünün ki, bitmek bilmeyen bir enerjiniz var ve beyninizi %100 kullanıyorsunuz. (bazı araştırmalar beynimizin sadece en fazla %10-20sini kullanabildiğimizi söylüyor)  uzun zamandır öğrenmek istediğiniz bir dil mi var anında hop bir bakmışsınız şakır şakır konuşuyorsunuz. Paraysa sorun değil kazanmak çok kolay, birini etkilemek çocuk oyuncağı kendine güven tavan yapmış. Ve tüm bunlar bir hap sayesinde oluyor. (Ben sadece yemek olayını düşünmüştüm oysaki hehe.)

Herşey çok güzelde hap sınırlı sayıda varsa ve bu haplar sende diye birsürü tehlikeli insan peşindeyse. İşte bu noktada da aksiyon başlıyor. 

Filmi izlerken ah be cidden şöyle bir hap olsa ne güzel olur derken filmin ortalarına doğru yok yav bunun da yan etkisi varmış tüh be diyorsunuz. Şimdilik bunun yerine vitamin almaya devam anlayacağınız. Düşünüyorum da sanırım olsa da yine de almazdım ya oldum olası ilaçlardan korkarım. Ben ki ateşler içinde yansamda hastalıktan yataklara düşsemde antibiyotik filan almak için kendimi bayağı bir ikna etmem gerekiyor. Sanırım bu filmi kim izlese benim gibi  düşünecek. Bu hap bende olsa neler yapardım? :)
Filme dönersek ve unutmadan Robert De Niro da bize sürpriz yapmış. :)  Bradley Cooper'ı Hangover'da da izleyin derim bu arada. Onu da not edeyim bak iyi aklıma geldi. Bol aksiyonlu kurgusu güzel ne deyim izlemediyseniz buyrun. 



İmdb Puanı: 7,4/10
Benim Puanım: 7,0/10
Süre: 105 dakika
Yapım Yılı: 2011

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder