Translate

Writing about everything.

9 Aralık 2015 Çarşamba

Paranormal Activity: The marked Ones

Merhaba,

El kamerası ile çekilmiş gibi görünen bir film daha. Kısa zaman önce yine el kamerası ile kendi çekilmiş gibi görünen bir film daha izlemiştim. Birşey söyleyim mi? İlk iki cümleyi çok zor yazdım. Eminim ilk iki cümleyi söylemenin daha kolay vardı. Ama olan oldu :) Neyse bu değil ancak bir önceki izlediğim ve henüz blogda bahsetmediğim filmi izlerken çok feci midem bulanmıştı sallantıdan dolayı. Bu yüzden bu filminde bu şekilde çekildiğini hatırlayınca diğer serilerden yoooo dedim yine midem bulanacak. Ancak mutlu son hiç midem bulanmadı.

Daha önce bir film anlatırken bu kadar kötü bir giriş yaptığımı hatırlamıyorum. Ama söz daha iyi devam edeceğim. I hope so...

Birden fazla Paranormal Activty serisini izledim. Gerçekte olan şu ki, izlediklerimden çok çok az sahne aklımda kaldı. Bu sebeple bu filmin sonunu, filmi bittikten sonra anladım. Aaaaaa dedim tamam... Diğer seri filmlere göre bu oldukça farklı bir konuya sahip. Yine de daha önceki serileri izlemediyseniz bundan başlamayın.

Film gayet normal başlıyor hatta biraz da sıkıcı. Yine de kopma olmuyor. Filmdeki gerilim 35. dakikadan sonra başlıyor. Ama ben en çok 50. dakikadan sonra korktum. :) Dar ve karanlık kamera açısı yine kullanılmış. İzlerken korkudan çok gerildim demek daha doğru olur aslında. Merak unsuru kullanılmış olsa da ben çok da merak etmedim.

Kısaca film fena değil izleyecek bir filminizin kalmadığını düşünüyorsanız izleyebilirsiniz.

İyi Seyirler,                           

İmdb: 5,1
Benim Puanım: 5,0
Süre: 84 dakika
Yapım Yılı: 2014

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder