Translate

Writing about everything.

7 Aralık 2015 Pazartesi

Dark Water

Merhaba,                                                                               

Kesinlikle vaktinizi boşa harcamayacağınız güzel bir korku filmiyle karşısınızdayım. Üstelik Jennifer Connelly'i de başrolde. Bu film hakkında yapılan röportajları izledim de Jennifer: " bunu yapmaya karar verene kadar çok da korku filmi izlememiştim. Hikayeyi inanılmaz ölçüde etkileyici buldum." demiş efendim.  Bu film japon bir yapımdan uyarlamaymış. Japonlar bu işi biliyor. Korku filmi ancak içinde bayağı duygusallıkta var özellikle sonlara doğru.

Eşinden boşanmış ve kızı Ceci ile yeni bir hayat kurmaya çalışan Dahlia, şehrin en berbat yerine taşınır. Taşındıkları yer uydurma bir yer sandım gayette gerçekmiş cidden korkutucu. (Roosevelt Adası diye geçiyor ve Manhattan'ın yanında bir yerdeymiş.) Taşındıkları bu evde kısa bir zaman sonra kabus yaşamaya başlarlar.  Kızı Ceci, adı Natasha hayali bir arkadaş edinir. Tavanları da sürekli akmaktadır. Bu arada filmdeki apartman görevlisi bizim apartman görevlisi hatırlattı aynı tepkiler diyebilirim. :)

Kızına önceleri inanmayan ancak sürekli gizemli bir şekilde beliren küçük çocuk sırt çantası, durmak bilmeyen tavan sızıntısı ve ara ara gördüğü kabuslar sonrası araştırır ki Natasha gerçektir. Bu psikoloji içindeki Dahlie geçmişiyle ilgili kabuslar görmeye başlamıştır üstelik. Natasha neden Dahlie ve kızının peşindedir? Natasha ve Dahlie'nin ortak noktası nedir? Sızan suların ne gibi anlamı olabilir. İzleyin görün derim.

Son olarak avukat neden sürekli olmayan ailesinden bahsediyordu o kısmı anlamadım. Anlayan bana bir açıklama yaparsa sevinirim. Tamam verilen mesaj filmde biraz aile kavramı filanda ne alaka bu avukatın durumu? Küçük oyuncuları da tebrik ederim. Gerçekten süperler. 

İyi Seyirler,


Yapım Yılı: 2005
Süre: 105 dakika
İmdb: 5,5
Benim Puanım: 6,3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder