Translate

Writing about everything.

10 Aralık 2015 Perşembe

Crazy Beautiful

Merhaba,                                                                                         

Kirsten Dunst'i ilk vampirle görüşme filminde izlediğimde tahminen 12-13 yaşındaydım. Hey gidi. Şimdi baktım da kendisi de 1982 doğumluymuş yaşıtmışız :) Neyse...

Bu filmin konusuna bizler oldukça aşinayız aslında. :)  Ayrı dünyaların insanlarılar. Davul bile dengi dengine diyesi geliyor insanın hehe. Neyse bu filme zengin kız-fakir oğlan aşkı dersem biraz sığ anlatmış olurum sanırım. Zira, yaşam standartları, kültürleri, hayata bakış açıları da oldukça farklı çiftimizin. Zıt kutuplar birbirini çekermiş. :)


Nicole biraz sorunlu bir kızımız ancak Carlos yaşamak zorunda olduğu zorlu şartlara rağmen ayakları daha sağlam basmakta. Nicole annesiz büyümüş ve sevgisiz tüm asiliği bundan aslında. Carlos ise idealleri olan ama fırsatları kısıtlı bir genç. Az biraz dram, eğlence, bolca aşk olan bu filmde gayet izleniliyor sürükleyici bir anlatımı var.

Ben sevdim umarım sizde seversiniz.

İmdb Puanı: 6,5/10
Benim puanım: 6,4/10
Yapım Yılı: 2001
Süre: 99 Dakika.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder