Translate

Writing about everything.

8 Kasım 2015 Pazar

The Hole

Merhaba,                                                                                       

Psikolopat bir filmden bahsedeceğim. İmdb'den baktığımda 2 tane "The Hole" filminin olduğunu gördüm. Ancak ben 2001 yapımı olan filmi izledim. Bu filmi ilk izlediğimde üniversite yıllarımdaydım. En sevdiğim 2 arkadaşımla izlemiştim. Hey gidi... Zaman ne çabuk geçiyor. O zamanlar çok etkilenmiştim. Aradan geçen bunca zamandan sonra film beni o günlerdeki gibi etkilemedi. Yine de izlenesi kesinlikle.

Müziklerde dahil filmin tamamı insanı geriyor ve filmin adından anlaşılacağı üzere karanlık bir atmosferde geçiyor. Filmin ana karakterini canlandıran Thora Birch'in oyunculuğunu oldukça başarılı buldum. Popüler kız için başka bir oyuncu bulsalarmış daha iyi olurmuş sanki. :)

Konusuna gelince, 4 genç sömestr tatilinde kimseye haber vermeden çılgın bir tatil yapmak isterler. Tatil içinde onların kimseyi bulamayacağı bir yer seçerler. Ancak film bu ya işler beklenildiği gibi gelişmez. Oldukça eğlenceli başlayan günler kabusa döner. Film esas anlamda 1 saatin sonunda başlıyor diyebilirim.

Konusu çok klişe gelse de kulağa, inanın farklı.
 
Ayrıca filmde ingiliz aksanı oldukça baskın.
Uyarı: Filmi izlerken mısır yemeyin :)

İmdb Puanı: 6,2
Benim Puanım:5,8 (ilk izlediğimde6,7verirdim sanırım)
Yapım Yılı: 
Süre: 102 dakika

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder