Translate

Writing about everything.

21 Kasım 2015 Cumartesi

50 First Dates

Hey,

İlk kez izleyişim seneler seneler önce olsa da, geçtiğimiz günlerde bana kendini tekrar izlettirmeyi başardığı için hala bahsedilmeyi hak ediyor bence.  O yüzden buyrun...

Aşktan kaçan ama kadınlardan vazgeçemeyen Henry ile 1 günlük hafızaya sahip Lucy'nin tanışması sonrası eğlenceli aşk hikayesini izliyoruz. Henry için aslında tam da aradığı bir ilişki çünkü güzel bir gün yaşayıp ertesi gün istediği gibi bırakabileceği bir kadın Lucy. Ancak hiçte öyle olmaz aşk işte. Büyük aşklar büyük ironiler barındırırmış. (Benim lafım hihi) Lucy'in her gün Henry'i unutması, hayatın Henry'e bir tokatı belkide.:) Onlar için aşklarının en büyük sınavı aynı zamanda. Her ne kadar Lucy ve Henry karakterleri ön planda olsa da diğer karakterlerde oldukça eğlenceli.

Bu kadar güldüğüm başka bir romantik-komedi filmi daha hatırlamıyorum. Canım sıkkınsa ara ara açarım hala. Komik filmlerin adamı Adam Sandler ve müthiş kadın Drew Barrymore oyunculuk harika, birbirine uyum mükemmel. Bu film, romantik komedi ya da Adam Sandler sevmeyenler için bile izlenilir güzellikte. İnanılmaz akıcı. Hele ki romantik komedi sevenlerden izlemeyen varsa niye bunca vakit izlemediği için pişman olabilir. 
Bu arada filmin ilk sahnelerindeki diş hekimi Adam Sandler'in gerçek eşiymiş.

Bu filmi izleyip sevdiyseniz benzer kurguda izlediğim bir film daha var. "The Vow". "50 First Dates" filminin dram hali diyebilirim The Vow için. Blogumda bahsetmiştim dilerseniz bakabilirsiniz ona da.

A bu arada fotoğrafın filmle bir ilgisi yok. Ortak tek noktaları ikisinin de aşkı sahnelemiş olması. Benim çektiğim bu resimdeki sevimli ördekler birbirine aşık. Diğer tüm ördekleri dışlayıp sürekli ikisi geziniyorlardı. Aylar sonra annemden duydum ki minik minik bebişleri olmuş.

Son olarak konumuza dönersek, keyfinizi yerine getirecek, sizi güldürecek bir film 50 First Dates. İyi Seyirler,

İmdb: 6,8
Benim Puanım: 7,5
Süre: 99 dakika
Yapım Yılı: 2004

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder