Translate

Writing about everything.

23 Kasım 2015 Pazartesi

Orphan

Merhaba,

Evliliklerinde problem yaşayan Kate ve John bir çocuk evlat edinmeye karar verirler. Esther isimli akıllı, eğitimli 9 yaşındaki kızı görünce çok severler ve hemen ailelerine katılacak yeni çocuğun o olduğuna inanırlar. Bu arada Esther'de yeni bir aileye ve sonunda hakkettiğini düşündüğü sevgiye kavuşacağı için heyecanlıdır. Çiftin biri sağır olan 2 ortak çocukları daha vardır. Bu sevimli kızın aileye katılmasıyla mutlu aile tablosu tamamlanmıştır. Ancak hiç beklenmedik olaylar gelişmeye başlar. Kate gizemli bir takım şeylerden şüphe duyar ve araştırma yapar. Şüphelerinin yersiz olduğunu düşünür John ve ona inanmaz. Esther göründüğü gibi midir? Gariplik kimdedir? Oğullarında mı, sağır tatlı kızlarında mı, akıllı yeni evlatlıklarında mı yoksa Kate ya da John'da mı? 

Bana göre, filmin sonunu biraz fazla uzatmışlar. Evet beklenmedik bir vuruculuk var. Ancak o aşamaya gelene kadar çok uzatıldığını düşünüyorum.

Orphan isimli bu filmin orijinal kurgusundaki Esther tanıdığımız Esther'in aksine sarışın açık tenli bir kızmış. Ancak Easter'ı canlandıran Isabelle Fuhrman audition'ından öyle etkilenmişler ki, onun Esther olmasına karar vermişler. Isabelle'nın youtube'dan birkaç söyleşisini izledim. Gerçekten ne tatlı çocukmuş. Bu görüntülerini izledikten sonra oyunculuğuna hayran kaldım. İzlerken değil de kendi halini izlerken bunu düşündüm. Demek ki iyi oynamış. :) 
İzlenebilir bir film kısaca. İyi Seyirler, 

İmdb: 7,0
Benim Puanım: 6,5
Süre: 123 dakika
Tür: Mystery, Thriller
Yapım Yılı: 2009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder