Translate

Writing about everything.

24 Kasım 2015 Salı

Despicable Me

Merhaba,

Uzun zamandır bu kadar eğlendiğim bir film olmadı. Bunca zaman nasıl olmuşta izlememişim. Film animasyon. Birbirinden sevimli karakterler var. Hiç sıkılmıyorsunuz ikincisini de hemen ertesi gün izledim.

Ay'ı ele geçirmeye çalışan Gru çocukları hiç sevmemesine rağmen 3 sevimli minik sevimli kız çocuğunu evlat edinir. Gru'un emrindeki  Minionslar ah ah bende de olsa keşke. Böyle şeker, böyle komik minik minik sadık hizmetkarlar. Müzikler seslendirme çok çok başarılı olmuş. Gru filmin sonunda hayatının amacını değiştirmişe benziyor :)

Minionslara rağmen benim favorim kesinlikle Agnes. Goodbye recorded message... Pinkie promise?.. I accidentally closed my eyes... İtiraf etmeliyim ki bu Agnes aynen ben. Bu karakteri yaratırken biri beni gözlemlemiş olmalı. Lol.

Gülmek eğlenmek rahatlamak istiyorsanız izleyin... Bu animasyonu yapanları tebrik ediyorum. Bravo...

İmdb: 7,7
Benim Puanım: 8,0 (Agnes'in çok büyük etkisi var.)
Süre: 95 dakika
Yapım Yılı: 2010





I'm having a bad bad day...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder