Translate

Writing about everything.

27 Kasım 2015 Cuma

Another Me

Merhaba,

Başrolde Game of Thrones'den bildiğimiz Sophie Turner var. The Tudors'dan bildiğimiz Jonathan Rhys Meyers de var. 

Filmde gizem, bilinmezlik ve psikolojik gerilim hakim. Korku filmi değil kesinlikle. Zaten böyle bir iddiası da yok bence. Klişe bir konusu var kabul ediyorum. Fay (Sophie Turner) kendisini sürekli takip eden kişinin peşine düşer. Bu merakı ona korkunç bir gerçeği öğretir. Dramda var diyebilirim. Film mükemmel diyemem ama yine de izlenilebilir. Filmi izlemeden önce beklentinizi benim gibi yüksek tutmazsanız film bittiğinde hayal kırıklığınız olmaz. Sadece Sophie Turner için bile izlenilir.

Bazı yorumları okuduğumda filmin sonunu beğenmeyenler olmuş. Ama ne yalan söyleyim benim en çok beğendiğim yerlerden biriydi sonu. Youtube'da Another Me filminin müziklerini ararken trailer'ını tekrar izledim de trailer'a birinin yorumu acayip hoşuma gitti.  Aynen yazıyorum: "Maybe they should call this movie 'Game of Clones' " :) Filmin müziklerini de çok beğendim bu arada ve Sophie Turner'ın güzelliği de çok iyi yansıtılmış. Ek ve son olarak bu kızın oyunculuğu çok iyi bence. Daha çok yapımda yer almalı.


İmdb: 4,8
Benim Puanım: 5,0
Süre: 86 dakika
Yapım Yılı: 2013

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder