Translate

Writing about everything.

21 Mart 2015 Cumartesi

The Conjuring

Merhaba,                                                                               

Size daha önce söz verdiğim gibi, yeni yapım (eski bahsettiğim filmlere göre) bir filmden söz edeceğim. Daha henüz izledim ve etkisi hala üstümde. Hatta etkisi geçsin diye şuan komik film açtım arka fona. Haha :) 

Tek başınıza izlememenizi tavsiye ederim. Ben malesef annemle başladığım film maceramı, eşim de benden önce izlediği için tekrar izlemeyi reddedince tek başıma tamamladım.  Açıkçası korku etkimin artmasının epeyce önemli bir sebebi, gerçek bir hikaye anlatılmış. 

Mutlu ve kalabalık bir aile yeni bir eve taşınır. Her gece garip olaylar yaşamaya başlarlar. Bu olaylar başladığı an hep kendi kendime derim ki iyi de neden evden taşınmıyorlar. Meğer mantıklı bir sebebi varmış. (Tabii ki yazmayacağım) Bu aileye yardım eden tecrübeli başka bir ailenin olaya dahil olması ve evin önceki sahiplerinin hikayesini öğrendikçe ise işler iyice çığrından çıkar.  Aslında filmin konusu gayet bilindik. Ayrıntılarla biraz farklılaştırmak istemişler. Bence benzerlerinden ayıran; anlatılış tarzı, ayrıntılar, filmdeki atmosfer, oyunculuk, kamera bakış açısı, müzikler. Herşey 10 numara olmuş.

 Ayrıca filmde isim olarak önceden bildiğim tek oyuncu Twilight da oynayan minik Mackenzie Foy oldu. Yönetmeni ise Saw'dan bildiğim James Wan.

Korku filmlerini seven biriyseniz kesinlikle kaçırmamalısınız benden söylemesi. Pişman olmaz ve benim yaptığım gibi arkasından komik birşeyler izleme ihtiyacı duyarsınız. :) 

İyi Seyirler, 

Yapım Yılı: 2013
Süre: 112 dakika
İmdb Puanı: 7,6/10
Benim Puanım:7,00/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder