Translate

Writing about everything.

19 Mart 2015 Perşembe

Shutter

Merhaba,                                                                                   

Baktım ki, korku filmlerinden hiç bahsetmemişim. Oysa nasıl severim nasıl severim. Ama böyle kandır vahşettir kesmedir biçmedir beni o tarz geren filmleri sevmiyorum. Çok psikopatça geliyor ve gereksiz geriyor gerçekten. Hatta izlemiyorum. Bu tarz filmlerden sadece Saw'u sevmiştim. Onunda kurgusu güzeldi sanırım bu yüzden sevmiştim. Yoksa dediğim gibi gereksiz geriyor. Neyse efendim konumuz olan filme dönelim. 

 Evet film amerikan tarzda başlıyor sonra japon filmi şeklinde devam ediyor sonra biraz amerikan biraz japon ortaya karışık şekilde bitiyor. Mutlu çift olan yakışıklı erkek (gerçi hiç tipim değil ama konumuz bu değil hehe) güzel kız evlenirler. Tokyo'ya taşınan (sanırım yönetmen dolayısıyla Tokyo'ya taşınıyorlar zira yönetmen gayet de çekik gözlü hehe.) çiftimiz yolda kaza yapar... Ondan sonra gizemli hayaletimiz bu çiftin peşini bırakmaz. Çekilen fotoğraflarda belirir. Rahatsız eder de eder. Güzel kızımız gergin bir şekilde bu olayı deşerde deşer. Yakışıklı erkeğimiz ise daha rahattır. Ama neden? Bu arada güzel kızımız o kadar aşıktır ki aşkın gözü de kör biliyorsunuz bir türlü verilen mesajı bu sebeple anlayamaz. Ancak ne gizemli hayaletimiz bu çiftin peşini bırakır, ne de güzel kızımız bu olayın peşini. Neyse arkadaşlar daha da ayrıntı anlatmayacağım. Zaten önemli ipuçlarını vermedim merak etmeyin. Özellikle bir ayrıntı var ki filmin sonunda öğreneceksiniz.



 Bu film sonrası aramızda çekilen fotoğrafları inceleyen olacak mı bilmem ama bir bakın bence belki size de gönderilen bir mesaj vardır. Hehe.

Bir de söylemeden edemeyeğim bu filmi izlerken sürekli mi evden garip garip sesler gelir. Kendimi havaya sokmakta üstüme yok. Zaten benim rüyalarımdan daha korkunç bir korku filmi izlemedim. Keşke benim rüyalarımdan da korku filmi yapsalar. :) 

Son olarak 2004 yapımı bir tane daha Shutter filmi var ve puanı daha yüksek bir ara onu da izleyeceğim size karşılaştırmasını da yaparım. Buraya da yazayım da unutmayım aranızda iki filmi izleyen varsa yorumlara yazarsanız da sevinirim. 

İyi Seyirler ve kendinize iyi bakın.

İmdb: 5,1/10
Benim Puanım: 5,6/10
Süre: 85 dakika
Yapım Yılı: 2008

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder