Translate

Writing about everything.

23 Mart 2015 Pazartesi

Crazy Stupid Love

Merhabalar,

Doğrusunu söylemek gerekirse filmleri bir daha bir daha izlemek gibi bir alışkanlığım var. Filmine göre bazı filmlerde 2. seyredişimi ayrıntı yakalamak için, bazı filmlerde de başka bir iş yaparken (şuan da yaptığım gibi veya ütü yaparken, yemek yaparken gibi) arka fonda oynaya dursun diye izlerim. 

Genellikle izlemek istediğim filmleri İmdb'den seçerim. Yalnız Trailer'lar ya da puanlar ya da oyuncuları yanıltıcı olabiliyor. Dikkat! Bazılarının puanı yüksek olsa da izlememek için direnirim. İzleyecek film bulamadığımda zamanlardayken ise, direndiğim bu filmler bana beni denemelisin der. İşte "Crazy,Stupid, Love"da böyle bir film benim için. Kabul ediyorum önyargılı olup direndiğim bu film beni yanıltmış. Neden ön yargılıydım? Aslında nedeni çok basitti. Filmin tanıtımı için kullanılan Afişini sevmemiştim (aşağıya ekledim) ya da doğru bir ifade ile bana sıradan bir filmim izlenimi vermişti. Bu filmden bu sebeple bahsetme kararı aldım. Beni yanıltan filmleri seviyorum.

 Filmde surprizleri sevenler için hemen söyleyim filmin sonunda değil ama sonlara yakın bir de sürprizi var. Hatta şimdi düşündüm de küçük de suprizi var. Küçük surpriz için verdiği mesaj var mı bilmiyorum ama benim aldığım ve gerçek hayatta da sürekli yaşadığım Dünya Küçükmüş diyebilirim. Filmin verdiği mesaj ise, gayet açık sevdiğin kişiyi kaybetmemek, kaybettiğiysen de geri kazanmak için çaba harcamalı vazgeçmemelisin. So Never Give Up :) Verdiği mesaj filmlerde işlenmesi tanıdık olsa da izlediklerim eğlenceliydi. Filmdeki sürprizler dolayısıyla ve anlatış tarzı bakımından filmi izlerken kesinlikle sıkılmıyorsunuz. Kısaca benim gibi bu filme önyargılıysanız bir şans verin derim.

Filmi izlerken; muzun üstündeki sanırım çukulatayla çizilmiş terazi resmini kimler farketti merak ediyorum. :)

Filmin aktörlerinden Ryan Gosling'i daha önce Blue Valentine'de izlemiş olabilirsiniz. Bu filmde Ryan Gosling ve Emma Stone ve Marisa Tomei ve Analeigh Tipton'un oyunculuğunu beğendim.

İmdb puanı: 7.5                                 
Benim verdiğim puan: 7.0
Süre: 118 dakika
Yapım Yılı: 2011
Tür:Comedy, Drama, Romance

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder