Translate

Writing about everything.

29 Mart 2015 Pazar

Source Code

Merhaba,                                                                                   

Bu filmde bilimkurgu severlere gelsin. 

Filme geçmeden önce yaptığım 2 tren yolculuğunu hatırladım. Biri Toronto'da Downtown'a gitmek için bindiğim tren, bir diğeri Ankara'da Sincan İcra Dairesinde gitmek için Sıhhiye'den bindiğim tren. Aradaki farkı anlamak için benim yerimde olmanız gerekiyordu :) Bu filmi izleyince yaptığım bu kısa yolculuklar aklıma geldi. Filmdeki tren tabiiki Toronto'daki trene benziyor. Bu yazdıklarımın filmle hiç bir ilgisi yok tabiiki. :) Neyse.

Amerika ordusunda görevli ana karakterimizin en son hatırladığı Afganistan'da olduğudur. Sonrasında ise kendini bir trende bulur ve bindiği tren 8 dakika sonra patlayacaktır. Film boyunca bu 8 dakikayı tekrar tekrar yaşar. Tren her patladığında kendini bir kapsülde ve bir bayan askerle konuşurken bulur...

Spoiler olmasın diye çok önemli bir detay veremiyorum. Devamını izleyin kendiniz görün. Ancak kesinlikle izlenmeli. Sonu gerçekten çok çok enteresan bitiyor... Sevinsem mi üzülsem mi bilemedim. Film sürükleyici, duygusal ve insanı acabalara sürüklüyor. İzleyenlerin üzerinde uzun uzun düşüneceği bir film. Öyle mi böyle mi diye. :)

Ayrıca bana The Jacket ve Butterfly Effect filmlerini de hatırlatmadı değil. Yine de bu iki film daha güzeldi bana göre.

İmdb: 7,5                
Benim Puanım: 7,0
Süre: 93 dakika
Yapım Yılı: 2011

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder