Translate

Writing about everything.

14 Mart 2015 Cumartesi

My Week with Marilyn

Merhaba,

Michelle Williams tam anlamıyla kafamdaki Marilyn'i canlandırmayı başarmış. Oynamamış o olmuş resmen. Bu biografide Marilyn'in naifliğini, kırılganlığını, farklılığını, hayal kırıklığını ve hatta şöhret altındaki ezilişini kayboluşunu gördüm ben.

Film Marilyn'in o zamanlar aşk yaşadığı Colin'in ağzından anlatılıyor. Colin Marlyn'in ününden ve güzelliğinden etkilenmişe benziyor.  Film "The Prince and the Showgirl" setinde geçiyor. Colin'de setteki asistanlardan biri. Araştırdığım kadarıyla da Colin'nin gerçek günlüklerinden uyarlanmış. Çoğu beyaz perdeye aktarılan gerçek bu durumda. ;) Buda Marilyn'i sevenler için çok güzel bir kaynak. Tabii Marilyn'nin hayatına mal etmemek lazım. Filmin adından da anlaşılacağı gibi 1 haftasını anlatıyor. Gerçi bana 1 haftadan daha uzun bir süreç gibi geldi. Marilyn'in psikolojisi tam anlamıyla inişli çıkışlı bu dönemde. Bu yaptığı işe de yansımış. Repliklerini unutması, sete geç gelmesi konu olmuş. işin aslı Marlyn'in için çok üzüldüm. Yaşadığı dramı hissettim. Şöhret  dışardan göründüğü gibi olmuyor. Şöhrete özenenlere ders olmuştur umarım.

 Kısaca ben çok beğendim. Keşke tüm hayatını anlatabilselermiş. Belki Marlyn için düşüncelerim daha farklı olur bu kadar üzülmezdim onun için. 

Konudan ayrı olarak, mesela şöyle bir film daha çekilse diye düşündüm bu filmi izledikten sonra. Bu film çekilirken Michelle Williams'ın hayatı ne durumdaydı?  Böyle bir film çekilse ben izlerim. Hatta izlemeyi istemekle kalmaz Michelle'i ben oynamak isterim. Sonra bir film daha çekilir beni de başkası oynar ;))))
Evet puanları görelim.

İmdb: 7,0
Benim Puanım: 6,5
Süre: 99 dakika 
Yapım Yılı :2011

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder