Translate

Writing about everything.

12 Mart 2015 Perşembe

If I stay

Merhaba,

Öncelikle filmden beklentiniz yüksek olmasın. Yine de, anlatılış biçimi gayet güzel. Sıkılmadan sonunu getirdiğimi söyleyebilirim. Filmin başından itibaren sonunun istediğiniz gibi olması için dua edeceksiniz. Tempo sonuna kadar aynı gidiyor bu kısım sıkıcı biraz. Sanıyorum bu filmden sadece bu türü sevenler hoşlanır.

Mia'nın ailesiyle trafik kazası geçirmesiyle başlıyor, kaza öncesine flashbacklerle  ilerliyor. 'If I stay' filmi hayatımız devam ederken önemli sandığım şeylerin ne kadar sıradan ve basit olduğunu idrak etmemizi, olmazsa olmaz sandığımız durumların aslında gayette olabileğini gözler önüne seriyor. Aile bağlarını da düşünmeden edemiyoruz. Ben öyle çok güçlü bir aşk göremedim onu söyleyim. Bilinen gençlik aşkı işte. Belki bilerek böyle işlenmiştir ama bana yavan geldi.

Filmin renkleri evet evet renkleri benim çok hoşuma gitti. Çok canlı. Herşeye rağmen karanlık bir atmosferde geçmiyor. Müzikler içinse ayrı bir parantez açmak gerek. Mia kendini çello ile ifade edebilen biri. Film ile müzikleri öyle bütünlük sağlamış ki. Filmi beğenmeseniz bile müziklerini seversiniz.

Filmi izledikten sonra öğrendim ki meğer romandan uyarlamaymış. Onu da okuma listeme alayım bu vesiyle. Zira romanı daha beğenilmiş gibi.
İmdb: 6,9
Benim Puanım: 5,9
Süre: 107 dakika
Yapım Yılı: 2014
Tür:Drama, Music, Romance

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder