Translate

Writing about everything.

3 Mart 2015 Salı

Maleficent

Merhaba,

Uzun zaman önce bu filmin fragmanını gördüğümde çok güzel kesin izlemeliyim dedim. Fantastik filmler her zaman hoşuma gidiyor. Çoğu zaman bu tarz filmlerde beklentilerim herkes gibi fazla oluyor.

Filmin konusu hepimizin bildiği uyuyan güzel masalı aslında. Yine de izlenmeli. Neden?

  • Bildiğimiz masalın içinde masal yaratılmış. Bu iş aslında zor olur. Herkesin bildiği bir masalı değişik şekliyle sevdirmek kabul ettirmek güçtür. Ben sevdim.
  • Angelina Jolie ve Elle Fanning oynuyor. Doğrusu Angelina'yı pek beğenmezdim ve filmin başında hep yaptığım gibi acaba kim oynayabilirdi bu karakteri diye düşündüm. Ama filmin ilerleyen zamanlarında başka biri oynayamaz düşüncem ağır bastı. Angelina'nın performansı takdire şayandı. Elle Fanning (Super 8'den bildiğimiz) ise kesinlikle görmek istediğim oyuncu oldu. 
  • Efektler, görüntüler çok güzel. Maleficent'ın yaşadığı yer gerçek olsa keşke ve gezinsem dolaşsam. :)
  • Maleficent'in dış görünüşü ise akılda kalıcı. Filmi hiç izlemeyen biri bile bir kere gördükten sonra karakterin dış görünüşünü unutmaz. Bu bile bir izlenme nedeni. Acaba kafamızdaki karaktere ne kadar yakın olacak. Hatta filmi izlemeden önce Angelina Jolie'nin canlandırdığı Maleficent hakkında fikir yürütün derim. Benim kafamdaki karaktere çok yakın oldu. 
  •  Figüranlar dahil herkesin oyunculuğu başarılıydı.
  • Fantastik öğeler çok güzel ve yerinde işlenmiş. 
  • Karanlık bir atmosferi de olduğundan çok küçük yaşlardaki çocuklarla birlikte izlenmesi uygun olmayabilir. 
  • Disney yapımı.
  • Filmin nasıl bittiğini hiç anlamayacaksınız. Çok sürükleyiciydi. 
Kısaca izleyin derim.
İmdb: 7,2
Benim Puanım: 6,7
Süre: 97 dakika

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder