Translate

Writing about everything.

4 Mart 2015 Çarşamba

Blue Valentine

Merhaba,

Sadece iki kelime ile anlatmam gerekirse: "Çok gerçek" diyebilirim. İmdb'den bu kadar yüksek puan almasına şaşmamalı. Bunun iki önemli sebebi var. Akıllı-cesur bir anlatım ve güzel oyunculuk. Filmde bir aşkın başlangıcını ve bitişini aynı anda izliyoruz. Gerçi ben Cindy'in pek aşık olduğunu sanmıyorum. Hatta ilişkinin başlangıcı Cindy'in duygusal boşluğu diye düşünüyorum. Ancak siz izleyin kendiniz karar verin. Aslında konu bilindik. Film flashback lerle bir ileri bir geri gidiyor ama sahne geçişleri o kadar güzel ki, vermek istediği duygu tam olarak geçiyor. En önemlisi çok doğal bir film olmuş bence. Zira film izlediğimi unuttum da sanki bir çiftin hayatına şahit oluyorum, yaşıyorum.

Michelle Williams'a söyleyecek kelime bulamıyorum. Bu arada çekimlerin başlangıcı Heath Ledger ölümü sebebiyle ertelenmiş. Yönetmen ve yapımcıyı da bu sebeple kutluyorum. Nihayetinde başka bir oyuncu düşünebilirlerdi. Ancak Michelle konusunda ısrarlı davranmışlar. Çokta iyi yapmışlar.

En sevdiğim sahne butiğin önünde Cindy'in dansıydı. Bir de otobüsteki sarılmaları aklımda kalan. Oyuncuların kostümleri yani giyisileri, saçları, seçilen mekanlar da çok iyiydi. Abartısız ve günlük olması gerektiği gibi. Blue Valentine ile ilgili tek eleştirimse bazı yerler fazla mı melonkolik olmuş. Yine de benim gibi dram romantik sevmeyen biri için bile güzeldi. İyi Seyirler,

Yapım Yılı:2010
Süre:112 dakika
İmdb: 7,4
Benim Puanım: 6,9

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder