Translate

Writing about everything.

2 Mart 2015 Pazartesi

Honeymoon

Merhaba,

Henüz evlenmemişler izlemesin lütfen. Cidden evlilikten balayından soğutur insanı bu film. Kabus gibi. Hele bazı sahneleri cinsellikten bile soğutur. 

Filmdeki çift çok şeker aslında. Hatta keşke romantik komedi çekselermiş bu çiftle. Çift çiftte kim bu çift. Rose Leslie ve Harry Treadaway. Garip olan film boyunca sadece 4 kişiyi görüyoruz. Filmin geçtiği mekan bu kadar huzurluyken nasıl oluyor da kabus yere döndü anlamadım. Bir eleştirim de filmin çok karanlık hatta çoğu sahnede hiç birşey göremedim. Tamam korku-gerilim filmi karanlık sahneler olacakta. Ben bildiğiniz göremedim bir şey.

Aslında konusu oldukça başarılı. (Nasıl ani bir dönüş oldu değil mi?) Ancak sonuna kadar o kadar yavaş ilerliyor ki izlemek için kendimi zorladım diyebilirim. İzlemeye üşenenler son yarım saatini izlese de olur. Filmde bir gizem yaratılmış. Ama bu gizem niyeyse bende merak uyandırmadı, sonunda şaşırsam da biraz. Keşke biraz daha ayrıntı serpiştirilseymiş filmin seyrine.

Sonuçta karar size kalmış. İyi Seyirler,

İmdb: 5,7
Benim Puanım: 5,0
Süre: 87 dakika
Yapım Yılı: 2014
Türü: Horror-Mystery

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder