Translate

Writing about everything.

17 Mart 2015 Salı

About Time


Merhaba,                                                                                    
Oldukça sıkıcı başlayan film ortalardan itibaren toparladı ve ancak sürükleyici oldu diyebilirim. Gerçekten İmdb'den o kadar yüksek bir puan almasa sanırım sonuna kadar izlemezdim. Biraz hayal kırıklığına uğradım. Yine de değişik, zamanda yolculuk olayını duygusal bir açıdan irdelemişler. Aslında irdelenen zamanda yolculukta değil. Yaşamın süregelen ve kabul etmemiz gereken gerçeği.

Konusuna gelirsek, zamanda yolculuk yapabildiğini öğrenen Tim'in hayatı, hayatının aşkıyla tanışmasından sonra yapmak zorunda olduğu tercihlerle değişir. Baba-çocuk, kardeş-kardeş ilişkileri de güzel irdelenmiş.

İnsanın aklına; hem aktrist aynı diye hem de zamanda yolculuk olduğu için konusunda "The Time Traveler's Wife" filmi geliyor. Ancak bana sorarsanız The Time Traveler's Wife çok daha güzel.

Açıkçası beni duygusal filmler bayıyor. Zamanda yolculuk durumu bile kurtarmadı diyebilirim. Yine de kötü değil film yanlış anlaşılmasın ben aradığımı bulamadım diyelim. Bu arada Filmdeki İngilizce çoğunluk ingiliz aksanı ile bunu da dipnot olarak belirtmiş olayım. Filmdeki müzikte Crazy Beautiful filminde de var. Kimin bilen varmı?

Son olarak çok çok küçükken ben tahminen yaşım 7-8 filan aynen bunlar gibi zamanda yolculuk yapmaya çalışırdım. Teknik aynıydı şaşırdım izlerken. :)

 

İyi Seyirler,

İmdb Puanı:7,8                                                      

Benim Puanım:6,7
Süre: 123 dakika
Yapım Yılı:2013

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder