Translate

Writing about everything.

5 Şubat 2015 Perşembe

Matchstick Men

Merhaba,                                                                                        

Taslakta birsürü film anlatımlarım beklerken birden bu film aklıma geldi ve hepsini bir kenarda bıraktım şimdilik. Çok eğlenceli bu filmi kesinlikle izlemelisiniz. Bir çırpıta bitireceksiniz zaten.

Dolandırıcıların en büyük silahı dolandıracakları insanın zayıf noktasını bilmektir. (Bu cümlemi bir de filmi izledikten sonra aklınıza getirin lütfen...) Neyse devam ediyorum.

İki dolandırıcı iş ortağı arkadaş büyük vurgunları için hazırlanırken, Nicolas Cage'in canlandırdığı Roy hiç görmediği kızı ile tanışır ve macera başlar. Bu arada Roy'un çok şirin düzen-temizlik takıntısı var. İzlerken çok güldüm bana birini hatırlattı. :) Roy'un iş ortağı kim dersiniz. Sam Rockwell. Dı dı dıı dınnnn...  Güzel güzel izleyin pişman olmanıza imkan yok o kadar diyorum. İyi Seyirler.


Süre: 116 dakika.
Yapım Yılı: 2003
İmdb:7,3
Benim Puanım: 7,7
Tür: Drama, Comedy, Crime

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder