Translate

Writing about everything.

9 Şubat 2015 Pazartesi

Closer

Merhaba,                                                                      

Filmi izlemediyseniz hala önce Damien Rice'ın seslendirdiği The Blowers Daughter şarkısını dinleyin. Kararınızı kolaylaştıracak :) Hala ikna olmadıysanız imdb puanının 7.3 ve Natalie Portman'ın başrolde olduğunu söylemeliyim.

Benim gibi romantik dram türünü sevmeyen biriyseniz bile bu filmi seveceğinizden eminim. Filmdeki diyaloglara bayıldım. Natalie Portman her filmde olduğu gibi bu filmde de karakterini çok iyi canlandırmış. Düşündüm de bu kadının oynadığı tüm filmleri sevdim gerçekten. Neyse, Film dört karakter arasında geçse de hatta aşk dram içerse de beni en çok etkileyen şey Alice karakteri oldu. Neden? Bir insanı tanıdığınızı sanırsınız ama aslında hiç tanımıyorsunuzdur.  Bunu en güzel anlatan film bana göre ve bu filmi sevmemin  nedeni de sadece bu. Eminim sizin seveceğiniz başka bir şey olacak. Bazı beni sıkan depresif  sahneleri de oldu ancak film tam da istediğim gibi bittiğinden çok da önemli değil. Bu arada filmdeki ingiliz aksanı da oldukça baskındı ne olsa İngiltere'de geçiyor. Jude Law yerine başka bir aktör mu oynasaymış acaba bilemedim. Hatta Alice dışındaki tüm karakterleri başka birileri oynayabilirmiş desem abartmış olmam. 

Son olarak Hello Stranger? diyerek hoşça kalın diyorum.
 İyi Seyirler, 




Yapım yılı: 2004
İmdb Puanı: 7,3/10
Süre: 104 dakika
Benim Puanım: 6,8/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder