Translate

Writing about everything.

24 Ocak 2015 Cumartesi

The Wolf of Wall Street

Merhaba,

Bloga tekrar dönmemi sağlayan film. Tek kelimeyle mükemmel; iki kelimeyle süper film; altı heceyle izlemelisiniz. :)

Film 180 dakika olmasına rağmen acayip sürükleyici. Bir çırpıda izlenir. Ancak ertesi gün erken saatte işim olması sebebiyle filmi mecburen ikiye böldüm ben. Diğer kısmını ertesini gün olan bugün izledim. Dün gece yatarken acaba filmin sonu nasıl diye merak edip durdum. 

Broker olan Jordan'ın para ve güç hırsını ile yaşadığı çılgın hayatı izleyeceksiniz. Gerçekten bazı sahnelerinde kahkaha ile güldüm. Yalnız şunu da söylemeliyim ki film kesinlikle +18 ...... Neyse...

Filmin ana karakterinin ve yaşanılanların gerçek olduğunu öğrendiğimde çok şaşırdım.Ve hemen internette bu adam hakkında araştırma yaptım. Evet bu adam büyük bir hata yapmış. Yaptığı çoğu şeyi onaylamasamda, yaşadığı hayatı yaşayan kaç kişi vardır dünyada. Satış ve konuşma becerisi ise takdire şayan. İnsanların iyi taraflarını görmekte üstüme yoktur. :) Tüm karakterlerin gerçek olduğunu düşünürsek ben açıkçasını şunu merak ettim. Gerçek olan diğer karakterlerden izin alınmış mıdır? Bu izni almak için yapımcılar ne kadar para ödemiştir? Şuan filmin asıl kahramanı Jordan Bellfort yazar ve seminer vererek bazı firmalara danışmanlık yaparak hayatını idame ediyormuş. Bu filmi izleyip merak edenlerin Youtube'da bu adamın bayağı bir videosu olduğunu da söylemeden edemeyeceğim. 

Leonarda Di Caprio sen nasıl bir oyuncusun? Söyleyecek kelime bulamıyorum. Daha iyisi olamazdı. Yatın batma sahnesi de bana Titanic'i hatırlattı :p Neden acaba?

Genel anlamda kendi çıkarımlarım ise bu adam gerçekten şanslıymış. Neden? Çünkü insanların para karşısında nasıl değişebileceğini yaşayacak deneyime sahip olmuş. Gerçi insanları çok iyi tanıdığını da düşünüyorum. Yoksa bu işi yapamazdı değil mi?. Neyse bu deneyime sahip olurken de cidden çok çok ucuz kurtulmuş. Para insanı çıldırtır. Para varken çevrenizdeki herkes çok iyidir. Bunu bilmek başka yaşamak başka. Bu sebeple çok zenginlerin hep yalan bir dünyada yaşadıklarını düşünüyorum. Şanslılarsa paralarının bir kısmını kaybetsinler ve insanların gerçek yüzü ortaya çıksın. Para böyle lanet birşey işte. Aslında parada değil kötü olan insanların bu güç karşısındaki acizlikleri... Jordan insanların bu acizliklerini çok çok iyi biliyor aslında. Ne de olsa herşeyin satılık olduğu bir Dünyada yaşıyor. :)
Haa unutmadan filmin son sahnelerinde bir yerde Jordan Belfort gerçekten var.  Bir de Naomi'yi canlandıran bayan daha önce izlediğim ve blogda da bahsettiğim About Time filmdeki çıtır.
Herkese İyi Seyirler,





İmdb: 8,4
Süre: 180 dakika
Yapım Yılı: 2013
Benim Puanım: 9,0

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder