Translate

Writing about everything.

20 Ocak 2015 Salı

Léon

Merhaba,

En sevdiklerimden. Sarsıcı ve unutulmaz. İzlemeyen kalmış mıdır?  Lütfen lütfen izlemeyen kalmasın. Yıllar sonra bile bende etkisi hala sürmekte. İnce ince işlenmiş, özenilmiş karakterler. Efsane diyaloglar...





"-Is life always this hard, or is it just when you're a kid?
 -Always like this." 





Kiralık katil Léon ve henüz 12 yaşında sevgisiz-ilgisiz kalmış Mathilda'nın tanışması, Mathilda'nın hayatının Léon tarafından kurtuluşu ve aralarındaki ilişkiyi izliyoruz. Natalie Portman'ın keşfedildiği film olması da Léon filmini özel yapıyor.  Çocuk oyuncu olarak başkada böyle bir oyunculuk yeteneği görmedim. Hatta audition'ına da bir göz atmalısınız. Natalie Portman'ın ilk filminin böyle muhteşem bir film olması asla şans değil bana göre. Zaten bu filmle de bu kanıtlanmış olmuş.

Bu film hakkında ise ilginç bilgiler; Natalie Portman'ın ailesi çok endişelenmiş sigara sahnesi için. Mathilda karakteri için Liv Tyler düşünülmüş. Ancak yaş olarak da Natalie Portman daha uygun bulunmuş.

Shape Of My Heart'ı duyduğumuz müthiş sahne ile film biter.

Hadi ben kaçtım. Gidip bir süt içeyim şimdi. :)

İmdb: 8,6
Benim Puanım: 9,9
Süre: 110 dakika
Yapım Yılı: 1994
Türü: Crime, Drama, Thriller

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder