Translate

Writing about everything.

4 Ocak 2016 Pazartesi

Friends With Benefits

Merhaba,                                                                                         

İşte tam bir haftasonu filmiyle karşınızdayım. Justin Timberlake ve Mila Kunis'i aynı filmde buluşturan bu film gerçekten çok eğlenceli. Diyorsanız ki kafam zaten bu aralar çok dolu beni yormayacak derin bir film olmasın, sadece negatif enerjimi alsın götürsün güleyim eğleneyim tamamdır açın izleyin. Bu beklentilerinizi rahatlıkla karşılar. Bu aralar hep eski filmlerden gidiyorum ama en kısa zamanda güncel bir film seçeceğim buda sözüm olsun.


Film tahmin edildiği gibi romatik-komedi. Ne kadar gerçeği yansıtıyor bilmiyorum ama filmde Newyork ve Los Angeles karşılaştırmasını, daha ilk dakikalarda görüyoruz. Erkek-kadın ilişkileri de bukadar eğlenceli anlatılabilirdi sanırım.

In Time filminde de Justin Timberlake vardı. Daha önce de söylediğim gibi şarkıcılığından daha iyi kesinlikle oyunculuğu. Bu film için Mila Kunis'den başkasını da düşünemedim açıkçası. Size filmden 2 cümle "You swear you don't want anything more from me other than sex?" ve " no relationship, no emotions just sex..."  deseler de filmin sonunda relationship ve emotions'lar havalarda uçuşuyor. :)

İyi Seyirler,

İmdb:6,6/10
Benim Puanım: 6,8
Yapım Yılı: 2011
Süre: 109 Dakika


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder