Translate

Writing about everything.

8 Ocak 2016 Cuma

Beastly

Merhaba,                                                                                  

Love is never ugly diyerek başlamak istiyorum. Bu filmi izlemeden önce kitabını okumak istemiştim ama maalesef fırsat olmadı.Okuyan varsa filmle karşılaştırmasını yaparsa sevinirim. Bende okuduğumda buraya ekleme yaparım. 

Aşırı kendini beğenmiş ve kibirli olan Kyle'ın bir cadı tarafından lanetlenmesini konu alan fantastik bir aşk hikayesi. Kyle bu lanet yüzünden insan içine çıkamaz. Üstelik Kyle'ın bu laneti bozmak için sadece bir senesi var. 1 senede bozamazsa ömrünün sonuna kadar lanetli kalacak.

Yeri gelmişken, kibir  bir insana en yakışmayan kişisel özellik bence. Öyle itici oluyor ki... Hemen kendilerini belli ederler ve anında uzaklaşırım. Şeytanın avukatı filmindeki en sevdiğim repliklerden biri "kibir en sevdiğim günah"Al Pacino. Yani bende cadı olsam kesin bütün kibirli insanları lanetlemek isterdim.

Eleştirilerim, bence lanet yüzünden çirkinleştirmeye çalıştıkları Kyle hala oldukça cool'du. Yeterince lanetlenmemiş gibi geldi bana :p Bazı bölümleri geçiştirmişler gibiydi ve biraz durağandı. Daha aksiyon katabilirlermiş sanki. Herşeye rağmen izlenilesi. Hoşuma gidenlerse, renkler, ayrıntılar, görüntüler ve hikaye.

 Bu filmdeki sürpriz isimse How I met your mother'ın çapkını Neil Patrick Harris. Bu filmdeki oyunculuğu gerçekten takdire şayan. 

İyi Eğlenceler, 

İmdb Puanı: 5.5/10
Benim Puanım: 5.0/10
Yapım Yılı: 2011
Süre: 86 dakika

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder