Translate

Writing about everything.

8 Mart 2015 Pazar

The Signal

Merhaba,

Aldığım ilacın etkisiyle günde en az 14 saat uyuduğum için bana çok kısıtlı bir zaman kalıyor. Neden nerdesin lanet sigarayı bırakmak için champix ilacını içmekteyim. Bugünün konusu bu değil tabi, bağlamaya çalışıcağım. Eşim bir günde bana az zaman kaldığından ve uyumamı istemediğinden hiç bir şey yapmadan günün bitiyor üzülüyorum dediğinden bu film verdi bana izlemek için. Tabii izledim de ne oldu şuan gözümden uyku akıyor. Tahminen yazımı yazdıktan sonra gidip uyuyacağım.

Filme geliyorum... Filmi izlemeden önce film hakkında hiç bir fikrim yoktu. Sadece eşim sen beğenirsin bence demişti. Film başladı inanın başta korku filmi sandım. Ama film aniden değişti. Ayrıca filmin hiç bir yerinde sonra ne olacak bilemedim. Hatta tahmin bile edemedim. Bence sizde bu filmi izlemeden önce hakkında fazla bir bilgi edinmeyin. Bende bahsetmeyeceğim. Şaşırdığım İmdb'de neden bu kadar az puan vermişler cidden enteresan. Çok daha izlenmeyi hakkediyor diye düşünüyorum.

Filmdeki oyuncuları daha önce ben bilmiyordum diyecektim ki Nic'in Maleficent ve The giver'da da olduğunu öğrendim şuan. Oysa bana ilk defa izlemişim gibi geldi. Sanırım aldığım ilacın etkisi. :) Çok uzatmayım.

Bu tarz filmleri seviyorsanız kaçırmayın derim. İyi Seyirler,





Süre: 97 dakika
İmdb Puanı: 6,1
Benim Puanım: 7,6
Yapım Yılı: 2014
Tür: Sci-Fi, Thriller

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder