Translate

Writing about everything.

4 Ocak 2015 Pazar

Yeni Yıl 2015

Merhaba,

Planlı yaşamayı seven ben uzun zamandır plan-program bilmez oldum. Öyle akışına bırakmak durumunda kaldım bazen böyle gerekiyor sanırım. İşte yeni yıl kutlamaları programsızlığı da böyle başladı. Nerde kutlasak? Kimlerle olsak? Çokta düşünmeden eşimin ablasında geçirmeye karar verdik ve acilen İstanbul için uçak biletlerimizi aldık. Veee uçağı beklerken ben. Evden çıkarken eve yaptığım süslemelere bakakaldım. :)

 İyiki de böyle karar vermişiz. Kutlamalara damgasını vuran "Tekken" oyunu oldu diyebilirim. Gelmemizden 1 gün önce karakterimi buldum. Lili. Ama asıl olay gece boyunca  Eddy karakteriyle Eda'yı kimsenin yenememesiydi. Gerisi daha çok müzik dinlemek ve yemek yemek ve içmekti. Yani böyle hayat telaşından uzak 1-2 gün.

Bu seyahat beni enerji ile doldurdu. Döndüğümde her ne kadar hemen uyusamda. :) 









Madem yeni bir yıla giriyoruz. Yeni kararlar alma vakti. Bunlardan sadece ikisini yazıyorum buraya diğerleri bende saklı kalsın. Birincisi, en az 10 kitap okumak... Beklentimi az tuttum fazla okuyabilirsem ne ala. Buraya da yazıyım ki kendime verdiğim sözü de unutmayım. Çariçe ile başladım. Sosyal paylaşımlarda beni en çok bayan şeylerden biri güzel sözleri okumak oluyor. Sev ki sevilesin, iyilik yap iyilik bul vs vs... Böyle diyorum ama bazen tokat gibi çarpan paylaşımlar da olmuyor değil. Neyse neden şimdi aniden Çariçe'den buraya geldim bağlamak istiyorum. Daha henüz oldu başlayalı kitaba ama bazı cümleler var ki öyle güzel. Mesela, "başkasının gözyaşları sadece sudur." Bu cümle benim 2014'de farkettiğim gerçekti. Bir kaç cümle daha vardı ama unuttum. Bundan sonra altını çizeyim de buraya yazmış olayım. Tamamen bitirince bu kitap hakkında yorumlarımı da yapmam lazım.


Diğer planımda sigarayı bırakmak... Şuan hazır değilim ama birkaç aya bırakacağım. Hadi bakalım yazdım bunu da. 

Son olarak planlı yaşamayı benim gibi seven biri varsa diye bir uygulama önerim olacak. Bende henüz keşfettim. Bu keşif "Trello" kesinlikle bakmanızı tavsiye ederim. Pc ve telefonumla senkronize olması yapılacaklara başkasını eklemek filan filan güzel yani bakın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder