Translate

Writing about everything.

5 Ocak 2015 Pazartesi

Ordan Burdan Neler Yapıyorum

Merhaba,
Bugüne güzel bir sporla başladım. 1-2.....

Pilatese yaklaşık 5 yıldır gidiyorum ve inanılmaz faydasını gördüm. Ancak şu var ki bu spora başlanacaksa öncelikle fazla kiloları atmakta fayda var. Fazla kilolar atıldıktan sonra ise vücudu şekillendirmede üstüne tanımıyorum. Kararında kas yapıyor ve daha çok da fit bir görünüm. Daha da önemlisi kendinizi çok iyi hissediyorsunuz. Eğer vaktiniz yoksa ya da bu spora ayıracak bütçeniz yine de bu bir bahane olmamalı. Youtube'da inanılmaz kanallar var bu konuda. Hem parasız hem de istediğiniz zaman.

Şimdi yeşil çayımı yaparak işimin başına oturabilirim. Evet trello'mu açtım oooo yapılcak tonla iş var. 1 ay gibi bir zamanda toparlarsam işlerimi çok güzel planlarım var. 26 kalem iş... yalnız şu var tam diyorum oooo iyi gidiyor bitecek gibi planda olmayan işler geliyor. Bu sebeple 1 ay verdim yoksa sanırım en fazla 2 haftaya bitiririm. Bakalım bu işleri tamamen bitirdiğimde kendimi ödüllendirebilirim buraya da yazarım bitti yuppi diye.

Bu arada işlerden sıkıldıysanız kendinizi motive edemiyor ve içinizden hiçbir şey yapmak gelmiyorsa yapılacak en güzel şeyi söylüyorum. Kısa bir seyahate çıkmak. Yakın bile olsa hava değişikliği. Ancak kesinlikle sevdiklerinizle ya da ve hatta mümkünse tek başınıza. :) Ben niyeyse insanlardan uzak olmayı daha çok seviyorum sanki. Tek başına seyahat tek başına sinemaya gitmek tek başına evde takılmak. Benim zihnimi dinlendiriyor. Zihnim ve ben çok karışığız çoook ;)

Haa bir de Çariçe kitabı süpermiş iyi gidiyor ve acayip sürükleyici 20.sayfadan sonra kendimi aniden 50lerde buldum. Kendimi tutmasam bir çırpıta bitecek gibi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder