Translate

Writing about everything.

15 Ocak 2015 Perşembe

Windsurf- Rüzgar Sörfü

Merhaba,

Bugün sadece 3 gün denediğim bu spordan bahsedeyim tamda bu kış soğuğunda. İçim ısınsın biraz. Ya da bir salep mi yapsam :) Hem içsem hem yazsam daha iyi.

Konuma dönüyorum. Malzemeleri pahalıymış öğrendiğim kadarıyla ancak sizde uygun 2.el malzemeler bulabilir ya da kiralayabilirsiniz. Benim ilk denediğim board başlangıç seviyesi değildi maalesef hatta yarış board'uymuş. O yüzden ilk gün sadece board'un üzerinde durmaya çalıştım. Ogün o kadar çok düştüm ki, bacaklarımda hala izlerini taşıyorum. İlk günkü bu maceramda bile inanılmaz eğlendim. 2.günde kumsalda denizdeyken nasıl durmam gerektiğini öğrendim ve kıyıda biraz pratik yaptım. Derken esas gün geldi. Bir kere şunu söyleyim. Gerçekten güçlü olmanız ve vücudunuza uygun malzemeler kullanmanız gerekiyor. Bütün bunlar bir tarafa en önemli ve en gerekli şeyi söylüyorum. Doğru rüzgar. Dönüşleri öğrenmem için ne yazık ki zamanım yetmedi. O da umarım başka yaza kısmet olur. Dönüşleri bilemediğimden rüzgarın beni savurduğu uzaklara gidince kendimi atıyordum. Hooop derken yine board'un üstüne çık yelkeni kaldır. Bir de rüzgar yoksa yandım ki başıma geldi ogün bir kere. Uzaklardan dönemedim. Yardımıma bana öğreten kişi koştu sağ olsun. Koştu dediysem yüzdü. :)


En sevdiğim mevsim yaz. Hiç şikayet ettiğimi hatırlamıyorum yaz günleri. Deniz, kum ve güneş içimi enerjiyle dolduruyor. Hele deniz. Eğer yazın yeterince denizde vakit geçirdiysem söylenenler gibi kışa hastalanmıyorum genelde. Misal geçen yaz hiç gitmedim denize :( Yanlış yaptım. Denk gelmedi tam gitmeye karar verdiğimde araya ameliyat girdi. İşte şimdi biraz üşeyim hastayım.

Rüzgar, Deniz, Dalga, mücadele, huzur ve tutku. Bunlarda özeti bu sporun.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder