Translate

Writing about everything.

27 Şubat 2015 Cuma

Into The Woods

Merhaba,

Bugünkü filmimiz müzikal. Eğer izleyeceğim film müzikalse çok seçici oluyorum. İşin aslı sinemaya gitmeye karar verirken aklımda bir sürü film vardı. Hangisine gideyim diye karar verirken bu filmin müzikal olduğunu gözden kaçırmışım. Muhtemelen biraz daha düşünürdüm aklıma gelseydi belki de başka bir film bile seçebilirdim. Ancak iyiki gözden kaçmış. İyiki gitmişim. Filmi izlerken ve filmin sonunda içimin huzurla dolduğunu hissettim. Kesinlikle müziğin etkisiydi bu. Kısaca pişman olmadım... Ayrıntı gelsin.



Bildiğimiz klasik masallar birleştirilmiş. Ayrıca başka bir hikaye de eklenerek filme çok güzel yedilirmiş. İlk yarım saati filme ısınma ile geçti diyebilirim. Disney yapımı olduğunu söylememe gerek var mı bilmiyorum :) Bu arada ben 1982 doğumluyum. Masallar hala ilgimi çekiyor. :) Johnny Depp ise bu defa karşımıza kurtadam olarak çıkıyor. Oldukça kısa rolü olduğunu söylemeliyim. Bunlarda film hakkında enteresan bilgiler:
  • Emily Blunt film boyunca hamileymiş. 
  • Meryl Streep'in Disney'e ilk filmiymiş. Yaşı yeteği düşüldüğünde oldukça garip. Film 4 ayda tamamlanmış.
  • Film 4 ayda tamamlanmış. 
  • Kırmızı başlıklı kızı canlandıran Lilla Crawfort yerine ilk 1 hafta başka bir oyuncuyla çekimler olmuş.
 Filmin çocuklarımız için kısada bir önerisi var. Bunu da sonunda veriyor.

Son olarak; Be careful what you wish for :) 

Yapım Yılı: 2014
Süre: 125 dakika
Tür: Comedy, Fantasy, Adventure, Musical.
İmdb:6,3
Benim Puanım: 6,6

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder